Wednesday, November 23, 2011

utk u!

 :D :D :D




hari ini genaplah seminggu aku tidak berjumpa dengan dirinya,aku dan dia terpaksa berjauhan untuk seketika di kala aku tahun depan aku tidak dapat berjumpa dengan dirinya lagi.setiap detik aku bersama dia dan setiap saat aku aku akan merinduinya.banyak kenangan manis ketika kami bersama dan aku akan jadikan ia sebagai melepas rindu ketika aku berjauhan.aku tak pernah merasai cinta sesuci ini,aku t...ak pernah merasai kasih sayang teramat bahagia dalam hidup aku bersama dia.namun apakan daya,aku dan dia terpaksa berjauhan dengannya <3 <3 <3

~aku merinduinya~
~aku mencintainya~
~aku sayang padanya~
~aku tak sanggup hidup tanpanya disisiku~
~dialah segalanya bagiku~

kesimpulannya,cinta itu membuat kita sanggup berkorban apa saja untuk membahagiakan diri orang yang kita sayang dan mempertahankan cinta yang di perjuangkan



                                                                                                                                                                                                                                           
                                                        KTER syg AWK MUIZ
                                                                                                                                                                                                                            


No comments:

Post a Comment